Informace
Nejdetailnější realizace tohoto vozu pro simulátor rFactor 2, která existuje. Neuvěříte, dokud neuslyšíte ten zvuk a neucítíte co to s vámi udělá v našich simulátorech v zatáčkách. Je to nesmírně rychlý vůz a když už se vás rozhodne potrestat, nic s tím neuděláte. Proto je jeho zkrocení tak uspokojivý zážitek.
Doporučujeme nejdříve začít u pomalejších zadokolek jako jsou Mitsubishi Lancer nebo BMW 125i v závodních specifikacích BTCC, abyste se naučili ovládat zadní pohon.
Vytvořila ji modérská skupina United Racing Design.
Tipy pro řízení vozu
Tento model má tak fantasticky řešenou aerodynamiku vozu, že generuje obrovské množství přítlaku při vysokých rychlostech. Co to ale znamená pro řidiče? Znamená to, že vůz vás bude lépe poslouchat ve vyšších rychlostech a dovolí do zatáček vjíždět rychleji a agresivněji. Negativní stránkou ale je to, že jestli to přeženete s plynem při výjezdu ze zatáček, dostanete smyk, který jen tak neudržíte pod kontrolou. Dávejte proto velký pozor, abyste byli opatrní a vyloženě jste šli s úctou na plyn při výjezdu ze zatáček. Počkejte až budete mít rovný volant před tím, než zmáčknete plyn na doraz.