Informace
Další z řady vozů v závodní specifikaci pro britský šampionát cestovních vozů a také z řady vozů s 330 koňskými silami na přední pohon. Tyto auta nejsou většinou oblíbená u zkušenějších závodníků kvůli své nedotáčivosti (otočíte volant a on stále jede rovně). Stejně tak jako Honda Civic je toto auto paradoxem. Při přílišném plynu auto nedotáčí, při úplném puštění naopak přetáčí a ztrácíte pak kontrolu nad zadkem vozu. Klíčem k ovládnutí tohoto vozu je pokud možno v zatáčce nikdy zcela nepouštět plyn a brzdit výhradně na rovince.
Tipy pro řízení vozu
Tady řekneme to stejné, co jsme řekli k Hondě Civic:
Toto auto je nesmírně přetáčivé při puštěném plynu. Abyste jej získal pod kontrolu, je třeba se naučit citlivě šlapat na plyn a co je nejdůležitější, nikdy jej plně nepouštět. Cítění, jestli je auto v rovnováze před tím, než po něm budete cokoliv vyžadovat, je neméně důležité. Vždy se ujistěte, že je auto v klidu a nemá tendenci se kyvadlově pohybovat sem a tam, než začnete otáčet volantem. Pokud se ocitnete v takovém kyvadlovém stavu, stačí držet volant nehybně a rovně a šlápnout na plyn.
Při brždění z vysokých rychlostí musíte razantně dupnout na plyn a pokud možno vůbec neotáčet volantem. Rychle zabrzděte na požadovanou rychlost, pusťte brzdu, otočte volantem a šlápněte s citem na plyn.
A pamatujte, nikdy zprudka v zatáčce neubírejte nohu z plynu. Dostanete smyk.