Informace
330 koňských sil na přední pohon zaskočí svým chováním i ty nejzkušenější závodníky. Tato Honda je paradox. Příliš mnoho plynu a auto přestane zatáčet, příliš málo plynu a váha se žene kupředu a nutí vás do přetáčení. Přijdete na to, že klíčem k ovládnutí tohoto vozu je začít přistupovat s mnohem větší úctou k plynovému a brzdnému pedálu.
Tipy pro řízení vozu
Toto auto je nesmírně přetáčivé při puštěném plynu. Abyste jej získal pod kontrolu, je třeba se naučit citlivě šlapat na plyn a co je nejdůležitější, nikdy jej plně nepouštět. Cítění, jestli auto je v rovnováze, před tím, než po něm budete cokoliv vyžadovat, je neméně důležité. Vždy se ujistěte, že auto je v klidu a nemá tendenci se kyvadlově pohybovat sem a tam, než začnete otáčet volantem. Pokud se ocitnete v takovém kyvadlovém stavu, stačí držet nehybně a rovně volant a šlápnout na plyn.
Při brždění z vysokých rychlostí musíte razantně dupnout na plyn a pokud možno vůbec neotáčet volantem. Rychle zabrzděte na požadovanou rychlost, pusťte brzdu, otočte volantem a šlápněte s citem na plyn.
A pamatujte, nikdy zprudka v zatáčce neubírejte nohu z plynu. Dostanete smyk.