Informace
Nejrychlejší, avšak stále uřiditelný vůz v Závodním Centru RCADE před Formulí 1. Tento krásný Nissan GT-R v závodní specifikaci GT1 má pouhých 1250 kg, 600 koňských sil a zadní pohon. Prakticky veškeré systémy, které by silniční verzi tohoto vozu udržovali na silnici jsou pryč. Tento vůz je dravý, povahou nezkrotný a šíleně rychlý. Pokud se vám vůz podaří ovládnout, možná už nikdy v jiných vozech nebudete chtít závodit (možná kromě Formule 1 a vozů rallye).
Tipy pro řízení vozu
Pokud jste majiteli licence B, tak moc poradit nepotřebujete. Co se nováčků týče, tak prosím, mějte s tímto vozem a hlavně sami se sebou trpělivost. Při ježdění u nás v závodním centru se nebojte zastavit simulaci a požádat operátora o radu.
Tohle auto je přetáčivé. Abychom citovali Nascarového závodníka Mika Hesslera “Přetáčení je, když údeříte do stěny zadkem.”
Aby se to nestávalo musíte být profíci, co se brždění během zatáčení týče. Berte v úvahu, že když šlapete na plyn, veškerá váha jde dozadu, takže pokud chcete zatočit potřebujete trochu zvednout nohu z plynu. Co se přetáčení týče, mějte velkou úctu k plynovému pedálu. Sešlapujte pozvolna a plynule. Sekavá dupání na plyn vyvedou vůz z rovnováhy.